Veel gestelde vragen

Leveringen

Wij sturen voor elke bestelling een bevestiging. Heb je deze niet gekregen? Dan kan het zo zijn dat je een verkeerd emailadres hebt doorgegeven. Neem in dat geval zo snel mogelijk contact met ons op.


Bij Hotmail, Outlook en live kan het gebeuren dat de bevestiging in de "spam-folder" terecht komt.

Verzendkosten Nederland & België

 

BestedingVerzendkosten
Lager dan 39,-          €3,95
Hoger dan €39,-          €0,00                                                                               

 

Verzendkosten Luxemburg, Duitsland, GB, Frankrijk   €7,95

Shipping for Luxembourg, Germany, UK and France   €7,95



 

Alle bestellingen worden verzonden via Postnl. Uiteraard sturen wij een email met een tracktrace en een verwacht levermoment. Dit levermoment heeft een tijdsvenster van 2 uur.

Levertijden

 

Besteld voor 16:00 op:Levering op
Maandag     Dinsdag                                                                                                               
Dinsdag     Woensdag
Woensdag     Donderdag
Donderdag     Vrijdag
Vrijdag     Zaterdag
Zaterdag     Dinsdag
Zondag     Dinsdag

 

Alle bestellingen worden verzonden via Postnl. Wij houden u per email op de hoogte over het verwachte levermoment.

 


Indien je bestelling niet volgens afspraak is afgeleverd bekijk dan eerst je tracktrace van Postnl. Als je daar je antwoord niet vindt neem dan contact met ons op.

Retourneren

Je kunt tot 30 dagen na je aankoop gratis een retourlabel van Postnl aanvragen. Dit kan gemakkelijk door het retourformulier in te vullen. Je ontvangt na het invullen binnen enkele uren een pakketzegel van Postnl toegestuurd.

Service

In ieder magazijn worden fouten gemaakt. Dit is heel menselijk. Van belang is dat een fout snel wordt goedgemaakt. Daar zijn wij goed in. Wij sturen direct het juiste artikel naar je toe. Wij wachten niet eerst tot het verkeerde artikel terug is. Ook sturen wij een pakketzegel van Postnl mee zodat het verkeerde artikel kosteloos kan worden geretourneerd.


Je kunt een probleem als deze op 2 manieren bij ons aanmelden:


  1. Neem contact met ons op via email of telefonisch
  2. Vul het retourformulier in en wij sturen pet email instructies voor het retourneren.


Beide manieren gaan even snel. Zo snel als het licht. Fouten als deze hebben bij ons de hoogste prioriteit.

Wij nemen je artikel zonder problemen retour. Je kunt je bestelling tot 30 dagen na je aankoop bij ons aanmelden en kosteloos aan ons retourneren. Je kunt je retour bij ons aanmelden via het retourformulier en je ontvangt op werkdagen binnen enkele uren je retourlabel van Postnl. Deze kun je op de doos plakken waarna je de doos kosteloos kunt afgeven bij een willekeurig Postnl-kantoor. Je hebt zelfs na de 30 dagen nog eens 14 dagen om het product in de originele verpakking naar ons te sturen. 


Bij zichtbare gebruikssporen, missende accessoires of een ontbrekende verpakking heb je geen recht meer op het volledige aankoopbedrag. In dit geval krijg je van ons een deelvergoeding. Deze is altijd 75% van het oorspronkelijke aankoopbedrag. Het kan voorkomen dat de verpakking van het product niet geheel in originele staat terugkomt. In dit geval doen we niet moeilijk en krijg je het volledige aankoopbedrag terug.